نکونام:اگر سه گل می‌زدیم هم بازی سختی در برگشت داشتیم

جواد نکونام پس از پیروزی یک بر صفر استقلال در مرحله رفت یک چهارم نهایی قهرمانان آسیا، گفت: امروز فقط ساختار دفاعی ما خوب بود و حریف توانست توپ و میدان را در اختیار داشته باشد. گل زودهنگامی زدیم و می‌توانستیم از ضد حملات استفاده کنیم. بوریرام بازی را در اختیار داشت اما موقعیت چندانی به دست نیاورد. باید تمرکزمان را معطوف بازی بعد کنیم تا به مرحله بعد صعود کنیم.

وی خاطرنشان کرد: آنها بهتر بازی کردند اما موقعیتی برای گل‌زنی نداشتند بازی برگشت بسیار سخت است و اگر سه گل هم می‌زدیم می‌دانستیم آنجا بازی سختی خواهیم داشت. آنها واقعا تیم قویی بودند.

نکونام در مورد اینکه چرا استقلال بعد از گل عقب‌نشینی کرد، اظهار داشت:‌ما عقب‌نشینی نکردیم آنها به خوبی باز می‌شدند، موقعیت‌هایی داشتیم اما نتوانستیم استفاده کنیم. بوریرام بر توپ و میدان احاطه داشت و بسیار راحت‌تر باز می‌شد.

وی افزود: ساموئل و بیک‌زاده چون تازه از مصدومیت رها شده بودند پس از مدتها به میدان می‌رفتند. همه بازیکنان زحمت کشیدند و تلاش خوبی انجام دادند.

نکونام در پاسخ به این سؤال که آیا بازیکنان اسپانیایی بوریرام را می‌شناخت،‌خاطرنشان کرد: دفاع وسط بوریرام را می‌شناختم آنها یک بازیکن شماره 7 دارند که به ایران نیامده بود او نیز بازیکن بسیار خوبی است که در اسپانیان می‌شناختمش.

هافبک استقلال در پاسخ به این سؤال که پس از علی کریمی که بهترین بازیکن آسیا شد کسی در ایران این جایزه را نگرفته و امید می‌رود که او بتواند پس از سالها این جایزه را کسب کند، گفت: امیدوارم این اتفاق بیافتد و هرکس لیاقت دارد این جایزه را بگیرد. تنها چیزی که کم دارم این عنوان است البته اگر هم نشد مهم نیست چرا که اولویت ما موفقیت استقلال است.

وی در مورد اینکه آیا کسب این جایزه حق او هست، خاطرنشان کرد: توکل بر خدا و باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 30 مرداد 1392 ا 23:37 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.